Thursday, April 21, 2011

CONTEST : inner tu saya punya!

by

Tarikh Tutup : 7.5.2011


 inner itu saya punya sbb :

aku tak penah ade inner dan aku sgt kepingin nk cuba pakai 
shawl dah ade menang contest inner tak penah menang lagi ... nk beli asek dok lupa
lagi pun aku tak penah pakai shawl ngan inner @ syria ngan inner 

tudung yg aku slalu pakai adalah bawal klu p opis


klu pi jejalan tudung awning 


sekali² aku teringin nk buat perubahan kat aku ...
tp kekuatan tu tak da lagi ...
tp klu aku menang contest Mrs.VIP nih aku berpeluang utk ubah cara aku bertudung
sbb inner ade dan shawl pun dah ade ...kedua²nye dr contest ..dan aku boleh appreciate pemberian korg .....

Tag : 
Mrs. K
Mrs. Fiza 
(dua² nih mmg pakai inner)


Nak Joint Click Here

2 comments: