Tuesday, July 27, 2010

Anniversary Contest by MaslinaMansor

x



My Hubby :
  • Sorg yg garang ... tegas ... serius ...tak reti romantik²(kami berdua mmg bkn pasangan romantik..) tp cukup baik hati ngan penyayang ....
  • tp klu die dah terromantik ... tersangat romantik ...besh sgt .... 
  • tersangat caring ...bertanggungjawab... sedikit cemburu buta ...
  • slalu gado manja  ngan aku sbb hal remeh .... 
yang nk mkn kat mana??
makan la mana².....
pastu masam muka .... hahaha 

  • susah sgt nk senyum ... tp klu dah senyum sweet .... i loike....manis gitu ....
  • aku kenal my hubby kat poli since sem 1 die senior aku .... pas 5 tahun ... jd laki aku yeay .. alhamdulillah 
  • seorg boipren yg cukup penyayang dan pelindung sebelum jd suami tercinta.... 
  • sorg abah yg amat sayang kan anak ..Muhamad Adib Fahim 
  • anak slalu nomot 1 ...die akan dahulu kan anak sebelum diri die ...
  • slalu cuba jadi abah yg terbaik utk anak die
  • suami yg terbaik utk isteri die ....
  • suami yg terbaik utk aku dan abah d best utk fahim ....


Hadiah yang penah aku kasi kat My Hubby:

  1. Jam Bonia
  2. Wallet
  3. Duit(tatau nk bg ape ... pastu die beli barangan keta..tak kisah la janji die hepi...)
  4. Cincin Suasa
  5. Bawa pi Holiday ... Totally sponsor by me ...


Ayat Jiwang Karat ???

dah nama pun kami ni tak romantik ... hahaha 
ape ek ... 

♥♥♥Saya sayang awak sangat .....♥♥♥


Hadiah yg dicadangkan :

Percutian Honeymoon bersama anak ke Pulau²
ataupun 
Jam Tangan 


Tarikh Tutup: 9.8.2010


Nak Join Click Here 

2 comments:

maslinamansor said...

thanks sebab join contest mas...

eima said...

TQ sbb anjur contest...